Blog

Píšeme pre vás

4ME MEDIA
4ME MEDIA
/
/
22. apríl 2016
Google AdWords sa po 15tich rokoch mení!

Google AdWords sa po 15tich rokoch mení!

Spoločnosť Google koncom marca na svojom oficiálnom blogu oznámila, že po 15 rokoch od spustenia Google AdWords táto platforma prejde radikalnejšími zmenami a redizajnom. Posledné zmeny v Google AdWords boli vykonávane v roku 2008. Je to spôsobené najmä tým, že počet inzerujúcich firiem neustále rastie a Google chce zabezpečiť kvalitný servis všetkým inzerentom. Samozrejme sa môžeme tešiť na niekoľko noviniek, avšak najskôr až v roku 2017.

Funkcionalita.
Tieto zmeny sa nebudú nijakým spôsobom týkať fungovania Adwordsu. Samotný systém a funkcionality ostanú pôvodné. Zmeny by sa mali týkať väčšinou dizajnu, prípadne rozloženia prvkov.

Viac toho, čo využívaš.
Google avizuje zmeny aj v tom, čo sa bude zobrazovať na dashboardoch. Zobrazovať sa tam budú najrelevantnejšie informácie, zatiaľ čo tie, s ktorými pracujete najmenej zmiznú do úzadia.


V jednoduchosti je krása.
Spoločnosť Google sa naďalej riadi pravidlom, že v jednoduchosti je krása a v tomto trende plánuje aj pokračovať. Môžeme sa tešiť aj na niekoľko zmien, ktoré by nám mali uľahčiť spravovanie kampaní a lepšiu orientáciu v dátach. Avšak ako sa vyjadril samotný Google, zmeny budú primárne v dizajne Adwordsu.

Zdroj:

http://www.highervisibility.com

http://searchengineland.com

4ME MEDIA
4ME MEDIA
Sme 4ME MEDIA, Creating Brand Story. Zabezpečujeme služby naprieč celým marketingovým mixom a pre svojich klientov robíme maximum pre to, aby sme naplnili ich očakávania.
Používaním stránok prevádzkovaných imagons s.r.o. súhlasite s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
sk
en