Blog
Píšeme pre vás


Dobré dôvody prečo tvoriť blogy!
Blogy zažívali svoj rozmach pred takmer dvoma desaťročiami. (Och, teraz sa cítim veľmi staro). Mnohým z nás sa pod týmto pojmom vybaví predstava jednoduchých šablónových Blogger stránok, kde si digitálna mládež vylievala srdiečka alebo písala o obľúbených filmoch, kozmetike či iných koníčkoch.
Blogy ale frčia dodnes!
Akurát ich (minimálne v marketingu) využívame trochu iným spôsobom. Takéto články nájdete na každom dobre spracovanom webe a viete prečo? Pretože organická návštevnosť.
Organická návštevnosť
Aby váš web dosiahol dobré výsledky vo vyhľadávaní a organickú návštevnosť, je dôležité naň (okrem iného) “nalievať” kvalitné tematické texty. V textoch môžete odkazovať na svoje produkty či služby , upútať pozornosť na nové pracovné pozície vo vašej firme - to vám podporí návštevnosť daných podstránok a zvýši šancu predaja či záujmu.
Smog nie je kamoš
Ďalším dôvodom je, že reklamy je dnes všade veľa. Takýto reklamný smog ľudí unavuje a preto marketéri neustále vymýšľajú nové techniky a spôsoby ako zaujať svoju cieľovku. A zároveň “donútiť” potenciálnych zákazníkov k nákupu bez toho, aby si čo najmenej uvedomili, že ich nalákala práve reklama a nie ich vnútorná potreba či túžba po produkte.
Vypočujte a zaujmite svoju cieľovku!
Prostredníctvom blogov teda viete cieľovku zaujať - informáciami o nových produktoch, o vás osobne, o zákulisí firmy - ľudia milujú pikošky. Alebo dokážte, že sa vyznáte vo svojej oblasti, produkujte texty ktoré sú užitočné, pretože tie publikum bude ochotne zdieľať a dostaňte sa do povedomia.
Empatiou a vypočutím potrieb vašej cieľovky a tvorením textov priamo na mieru môžete z vašej značky vytvoriť lovebrand. Komunikujte so zákazníkmi prostredníctvom blogov, pretože na sieťach sa už dlhé texty nenosia, ale v blogoch našťastie ešte stále áno.
SEO? SEO!
A vďaka rôznorodému (a kvalitnému) obsahu na vašom webe sa k vám návštevníci dostanú cez vyhľadávanie viacslovných, konkretizovaných výrazov. Toto všetko podporí váš web, organickú návštevnosť, záujem publika o vašu značku a posunie ho vo vyhľadávaní na viditeľné miesta (drvivá väčšina ľudí totiž pri hľadaní na Googli neklikne na 2. stranu s odkazmi, ale vyberie si zo strany prvej).
A na záver: nezabúdajte na staré dobré CTA. Ľudí treba pri rozhodovaní podporovať. A preto ak chcete výnimočný a viditeľný web, neváhajte sa nám ozvať a zastaviť sa u nás na kávu!