Blog

Píšeme pre vás

Juliána Odziomková
Dobré dôvody prečo tvoriť blogy!

Dobré dôvody prečo tvoriť blogy!

Blogy zažívali svoj rozmach pred takmer dvoma desaťročiami. (Och, teraz sa cítim veľmi staro). Mnohým z nás sa pod týmto pojmom vybaví predstava jednoduchých šablónových Blogger stránok, kde si digitálna mládež vylievala srdiečka alebo písala o obľúbených filmoch, kozmetike či iných koníčkoch. 

Blogy ale frčia dodnes!
Akurát ich (minimálne v marketingu) využívame trochu iným spôsobom. Takéto články nájdete na každom dobre spracovanom webe a viete prečo? Pretože organická návštevnosť. 

Organická návštevnosť
Aby váš web dosiahol dobré výsledky vo vyhľadávaní a organickú návštevnosť, je dôležité naň (okrem iného) “nalievať” kvalitné tematické texty. V textoch môžete odkazovať na svoje produkty či služby , upútať pozornosť na nové pracovné pozície  vo vašej firme - to vám podporí návštevnosť daných podstránok a zvýši šancu predaja či záujmu. 

Smog nie je kamoš
Ďalším dôvodom je, že reklamy je dnes všade veľa. Takýto reklamný smog ľudí unavuje a preto marketéri neustále vymýšľajú nové techniky a spôsoby ako zaujať svoju cieľovku. A zároveň “donútiť” potenciálnych zákazníkov k nákupu bez toho, aby si čo najmenej uvedomili, že ich nalákala práve reklama a nie ich vnútorná potreba či túžba po produkte. 

Vypočujte a zaujmite svoju cieľovku!
Prostredníctvom blogov teda viete cieľovku zaujať - informáciami o nových produktoch, o vás osobne, o zákulisí firmy - ľudia milujú pikošky. Alebo dokážte, že sa vyznáte vo svojej oblasti, produkujte texty ktoré sú užitočné, pretože tie publikum bude ochotne zdieľať a dostaňte sa do povedomia. 

Empatiou a vypočutím potrieb vašej cieľovky a tvorením textov priamo na mieru môžete z vašej značky vytvoriť lovebrand. Komunikujte so zákazníkmi prostredníctvom blogov, pretože na sieťach sa už dlhé texty nenosia, ale v blogoch našťastie ešte stále áno. 

SEO? SEO! 
A vďaka rôznorodému (a kvalitnému) obsahu na vašom webe sa k vám návštevníci dostanú cez vyhľadávanie viacslovných, konkretizovaných výrazov. Toto všetko podporí váš web, organickú návštevnosť, záujem publika o vašu značku a posunie ho vo vyhľadávaní na viditeľné miesta (drvivá väčšina ľudí totiž pri hľadaní na Googli neklikne na 2. stranu s odkazmi, ale vyberie si zo strany prvej). 

A na záver: nezabúdajte na staré dobré CTA. Ľudí treba pri rozhodovaní podporovať. A preto ak chcete výnimočný a viditeľný web, neváhajte sa nám ozvať a zastaviť sa u nás na kávu! 
 

Juliána Odziomková
Juliána Odziomková Copywriter
Ak hľadáte empatickú bútľavú vŕbu a zasnenú filozofku v jednom, ste na správnom mieste. Juliána rada počúva ale i rada rozpráva a rovnako tak aj píše. Je chameleónom ako v spoločnosti, tak i čo sa jej vlasov týka - nikdy nevieme, s čím príde zaj…
Viac o autorovi
Používaním stránok prevádzkovaných imagons s.r.o. súhlasite s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
sk
en