Blog
Píšeme pre vás


Brief - základ úspechu
Počas svojej niekoľkoročnej praxe som sa stretol s mnohými klientmi a ich rôznymi požiadavkami. Dovolím si zovšeobecniť, že jedným z najväčších problémov na strane klienta je dodať agentúre kvalitné zadanie, alebo inými slovami Brief.
Klienti majú často až panický strach z toho, keď si od nich agentúra vypýta Brief. Pre mnohých je to náročná, hrôzostrašná a často aj úplne zbytočná vec. Možno by to tak nemuselo byť, ak by si ľudia na strane klienta uvedomili, že práve brief často rozhoduje o úspechu alebo naopak neúspechu danej kampane či projektu.
Zlý brief vo väčšine prípadov znamená zlý výsledok, zatiaľ čo kvalitne napísané zadanie je často základom úspechu. Čo je to brief, čo by mal obsahovať aj prečo je dôležitý sa dočítate v článku na našom blogu.