Blog

Píšeme pre vás

Miroslav Nagy
/
/
31. marec 2016
Brief - základ úspechu

Brief - základ úspechu

Počas svojej niekoľkoročnej praxe som sa stretol s mnohými klientmi a ich rôznymi požiadavkami. Dovolím si zovšeobecniť, že jedným z najväčších problémov na strane klienta je dodať agentúre kvalitné zadanie, alebo inými slovami Brief.

Klienti majú často až panický strach z toho, keď si od nich agentúra vypýta Brief. Pre mnohých je to náročná, hrôzostrašná a často aj úplne zbytočná vec. Možno by to tak nemuselo byť, ak by si ľudia na strane klienta uvedomili, že práve brief často rozhoduje o úspechu alebo naopak neúspechu danej kampane či projektu.

Zlý brief vo väčšine prípadov znamená zlý výsledok, zatiaľ čo kvalitne napísané zadanie je často základom úspechu. Čo je to brief, čo by mal obsahovať aj prečo je dôležitý sa dočítate v článku na našom blogu.

Miroslav Nagy
Miroslav Nagy Managing Director
Má podnikateľského ducha, o čom svedčí aj to, že do svojho prvého biznisu sa vrhol už ako 18-ročný. Slovné spojenie „nedá sa“ nepozná a vždy nájde riešenie aj na tie zdanlivo nevyriešiteľné situácie. Svoju prácu miluje a je j…
Viac o autorovi
Používaním stránok prevádzkovaných imagons s.r.o. súhlasite s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
sk
en