Blog

Píšeme pre vás

Miroslav Nagy
/
/
/
21. január 2019
Ako zrealizovať komunikáciu firemného výročia? Hravo a kreatívne.

Ako zrealizovať komunikáciu firemného výročia? Hravo a kreatívne.

Nedávno ste si na našom blogu mohli prečítať článok, ktorý sa venoval Employer Brandingu. Dnes sa pokúsime priblížiť vám na príklade, ako sa dá v praxi realizovať EB aj pri komunikácii firemného výročia.

Naposledy sme sa venovali tomu, aké neľahké a zároveň veľmi dôležité je, aby firma dokázala kvalitných ľudí k sebe nielen prilákať, ale si ich aj udržať a budovať v nich pozitívny vzťah k firemnej kultúre a značke. HR oddelenie každej firmy vám určite potvrdí, že práve lojálni a šťastní zamestnanci sú to najdôležitejšie, čím každá spoločnosť môže disponovať.

Mnohé firmy sa preto intenzívne venujú svojim zamestnancom prostredníctvom rôznych benefitov, zlepšovaním a inovovaním pracovného prostredia, dbajú na aktívnu komunikáciu s ľuďmi v danej spoločnosti, pretože práve ich zamestnanci majú najcennejší hlas, ktorý prehovára k iným ľuďom mimo danej firmy.

Začiatkom roka 2018 sme boli oslovení naším klientom s požiadavkou na tvorbu kreatívnej formy Employer Brandingu. Zadaním CRIF – Slovak Credit Bureau bolo vymyslieť celoročnú internú komunikáciu 30. výročia vzniku celosvetovo pôsobiacej materskej skupiny CRIF. Ako sme sa s touto úlohou popasovali? Dočítate sa v článku na našom blogu.

 

Miroslav Nagy
Miroslav Nagy Managing Director
Má podnikateľského ducha, o čom svedčí aj to, že do svojho prvého biznisu sa vrhol už ako 18-ročný. Slovné spojenie „nedá sa“ nepozná a vždy nájde riešenie aj na tie zdanlivo nevyriešiteľné situácie. Svoju prácu miluje a je j…
Viac o autorovi
Používaním stránok prevádzkovaných imagons s.r.o. súhlasite s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
sk
en