Blog

Píšeme pre vás

Miroslav Nagy
/
/
26. január 2018
Ako na marketingovú stratégiu?

Ako na marketingovú stratégiu?

Je marketing dôležitý? Ak by sa vám nechcelo ďalej čítať, zapamätajte si prosím aspoň túto jednu odpoveď: Určite áno. Pre každého podnikateľa by mal byť jednou z kľúčových oblastí, ktorej sa musí venovať. Ako však nastaviť marketingovú stratégiu, ktorá bude fungovať?

 

Dôležitosť marketingu si dnes už uvedomujú mnohí podnikatelia. Vedia, že bez marketingu je veľmi ťažké nájsť a osloviť nových zákazníkov a zabezpečiť tak prežitie a hlavne rast firmy v budúcnosti. Uvedomujú si, že marketing je rovnako dôležitý, ako napríklad samotná výroba či predaj. Občas im však chýbajú poznatky, potrebné skúsenosti alebo čas venovať sa mu.

Čo je stratégia

Keď sa pozriete do slovníka cudzích slov, zistíte, že stratégia je v podstate obratnosť, premyslenosť, spôsobnosť. Vo vojenskej tématike ide napríklad o umenie viesť vojnu, ale svoj význam má v každej oblasti ľudského bytia.

V skratke by sa dalo povedať, že stratégia je akýmsi návrhom riešení a opatrení, ktoré treba vykonať, aby sme sa dopracovali k želanému výsledku. Či sa už bavíme o výhre v šachu, futbale alebo úspechu v podnikaní.

Je veľmi dôležité, aby ste si dokázali predstaviť svoju firmu v budúcnosti niekoľkých rokov a jasne si povedať, kde chcete byť, aký chcete byť a čo chcete robiť. Keď to neskôr rozmeníte na drobné, zistíte, ako sa k tomuto cieľu postupnými krokmi dopracovať a vualá - stratégia je na svete.

 

Pokračovanie blogu nájdete na našom novom webe, priamo TU! 

Miroslav Nagy
Miroslav Nagy Managing Director
Má podnikateľského ducha, o čom svedčí aj to, že do svojho prvého biznisu sa vrhol už ako 18-ročný. Slovné spojenie „nedá sa“ nepozná a vždy nájde riešenie aj na tie zdanlivo nevyriešiteľné situácie. Svoju prácu miluje a je j…
Viac o autorovi
Používaním stránok prevádzkovaných imagons s.r.o. súhlasite s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
sk
en