Blog
Píšeme pre vás


Aké výhody má spolupráca s reklamnou agentúrou?
V dnešnej dobe, kedy sú už takmer všetky informácie na dosah ruky a pár klikov, sa nájdu ľudia, ktorí si marketing vedia zastrešiť sami. Podľa videonávodu alebo workshopu si dokážu pripraviť banner, navrhnúť logo alebo spustiť online reklamu. Dokonca si len zopár kliknutiami vedia poskladať web. Môže sa stať, že to dopadne dobre, avšak, vo väčšine prípadov to tak nie je.
Väčší problém však vidím v tom, že im pri tom bude pravdepodobne chýbať know-how a rozhľad v možnostiach na poli marketingu. Práve preto by sa mal každý, kto to s podnikaním a so svojou značkou myslí vážne, opýtať sám seba, či na to stačí alebo potrebuje pomoc profesionála - freelencera alebo agentúry.
Aké agentúry poznáme:
Na Slovensku ale aj v zahraničí existujú rôzne špecializácie agentúr. Od fullservisových, ktoré dokážu pokryť v podstate všetky klientove potreby či už interne alebo za pomoci externých zdrojov, až po úzko špecializované, ktoré primárne riešia jednu alebo pár oblastí. Medzi také môžeme zaradiť napríklad kreatívne, performancové, onlinové, PPC a SEO, social media, produkčné, mediálne, grafické štúdiá, atď…
V zásade by sa teda klient mal rozhodovať pri výbere agentúry aj podľa toho, aké oblasti potrebuje zastrešiť. Aj keď, to, čo si myslí, že potrebuje, nemusí byť v skutočnosti to, čo potrebuje naozaj. Alebo čo bude potrebovať o nejaký čas. Dobrá špecializovaná agentúra však na toto klienta upozorní a buď sa pustí do kooperačnej spolupráce s inou, ktorá zabezpečí pre klienta chýbajúci servis, alebo to nechá priamo na klientovi.
Pokračovanie blogu nájdete na našom novom webe, klikajte TU!