
Sport1 - Guerilla kampaň
ZADANIE
TV stanica Sport1 chcela kreatívne a inovatívne spropagovať vysielané hokejové zápasy širokej verejnosti. Zároveň sa jej prevádzkovateľ - Chello Central Europe, ktorý zastupuje viacero TV kanálov, chcel zviditeľniť u veľkého TV poskytovateľa, aby dosiahol zaradenie vybraných programov do programovej ponuky.
RIEŠENIE
Zvolili sme guerilla marketing a priniesli domácu pohodu sledovania priamo pred nákupné centrum. Pred vchod sme postavili "skutočnú obývačku", kde sa okoloidúci mohli sami vžiť do kože komentátora zápasov. Vo vnútri NC hostesky roznášali letáky a pred centrom bol obrandovaný hypercube. Úspech bol zaručený, ľudí oslovoval a ceny pre účastníkov rozdával známy moderátor rádia Expres - Binďo, mentorom pri komentovaní bola hlavná stálica komentátorov Sport1 - Juraj Kušnír. "Náhodne" sme zastavili aj populárnu speváčku Zdenku Prednú, ktorá si tiež vyskúšala komentovať zápas.
