
Orava - kampaň
#oravaelektro #komunikácia #stratégia #kreatíva #online #content #copywriting #grafika #analýza #social media #UI/UX #web
ZADANIE
Značka Orava predstavuje na slovenskom ale i okolitých trhoch rokmi overeného výrobcu rozličnej elektroniky a je dôstojnou konkurenciou veľkým svetovým výrobcom. Zadaním bola komplexná marketingová kampaň s cieľom vytvoriť a budovať povedomie o značke, informovanie o širokom sortimente produktov ako i možnosť nákupu tovarov cez e-shop. Súčasne mala kampaň zahŕňať aj kreatívne komunikovanie výhod a pridanej hodnoty značky Orava.
RIEŠENIE
Vznik takto obsiahlej kampane si vyžadoval dôsledný prieskum a analýzu značky, cieľových skupín a firemných hodnôt. Na základe získaných dát sme navrhli a realizovali cielenú kreatívu produktových kampaní ako i content a copy komunikácie. Pre danú kampaň boli vytvárané grafické a audiovizuálne služby, ktorých cieľom bolo vhodne a kreatívne odkomunikovať vlastnosti produktov.
Pomocou analytických údajov bola nasadená celoplošná výkonnostná online kampaň, vrátane komunikácie na sociálnych sieťach. Rovnako dôležité bolo nastavenie efektívnych riešení aj iných platforiem, priamo cielených na vybranú cieľovú skupinu, vrátane programatického nákupu.
Pre prispôsobenie užívateľsky priateľského prostredia sme prostredníctvom UX/UI analýzy webu navrhli aj inovácie v tejto oblasti, ktoré si klient na základe odporúčaní realizoval. Výsledkom spolupráce bol nárast a zvýšený objem objednávok cez e-shop.
