
Dobré srdce - kampaň
#reklamná kampaň #tv spot #radio spot #online #social media #non-profit #kreatíva #content #copywriting #ppc #brand #print
ZADANIE
Asociácia poskytovateľov sociálnych služieb nás poprosila o pomoc pri organizácii ankety Národnej ceny starostlivosti – Dobré srdce. Cieľom bolo nájsť a oceniť najlepších zamestnancov v sociálnych službách. Našou úlohou bol kreatívny návrh kampane ako aj celková produkcia a komunikačná stratéga, ktorou dostaneme tento projekt medzi cieľovú skupinu a podporíme zber prihlášok na toto ocenenie.
RIEŠENIE
Ako prvé sme museli dať nádych celému projektu pomocou zaujímavej kreatívy. Papierové srdce v dlaniach skvelej herečky Milky Vášáryovej sa stalo popredným symbolom zvolenej komunikačnej stratégie. Na šírenie posolstva sme zvolili propagáciu v televízii, rádiu, inzerciu v novinách a uvedenú komunikáciu sme podporili aj online kampaňou na sociálnych sieťach. Aká bola úspešnosť kampane sa dozviete pri odovzdávaní cien na Galavečere v Starej tržnici 27.5. alebo v prenose na Dvojke 8.6.2019.
