Blog

We write for you

Miroslav Nagy
/
/
28. september 2016
Osobný brand

Osobný brand

Možno ste už pojem Osobný brand počuli. Ak nie, alebo by ste si o ňom chceli prečítať viac, v tomto článku sa dozviete, čo to je, ako ho budovať a ako sa oň dá prísť šmahom ruky.

Na svete asi neexistuje človek, ktorý by nepoznal logo nadnárodného giganta Nike. Málokto už však vie, že fajka Nike predstavuje krídlo Niké, gréckej bohyne víťazstva. Logo je pre firmu vizuálnou reprezentáciou brandu, ale brand je sľub.

V prípade Nike by to mohol byť napríklad sľub víťazstva v športe, sľub dobrého behu alebo napríklad sľub zábavy pri športe s priateľmi. Od brandu sa ďalej odvíja všetko, čo firma robí a reprezentuje. Nie nie vždy tomu tak bolo. Pôvodne Phil Knight, zakladateľ Nike, nebol z loga príliš nadšený. Doslovne sa vyjadril: "Well, I don't love it, but maybe it will grow on me." a dnes má tato firma zisk z predaja približne 19 biliónov ročne.

Pokiaľ nedodržíte, čo ste sľúbili, z dlhodobého hľadiska nemáte šancu. Preto je nutné svoj brand vystavať na pevných základoch.

Pokračovanie blogu nájdete na našom novom webe, priamo TU!

Miroslav Nagy
Miroslav Nagy Managing Director
Má podnikateľského ducha, o čom svedčí aj to, že do svojho prvého biznisu sa vrhol už ako 18-ročný. Slovné spojenie „nedá sa“ nepozná a vždy nájde riešenie aj na tie zdanlivo nevyriešiteľné situácie. Svoju prácu miluje a je j…
About author
By using the sites operated by 4ME MEDIA s. r. o. you agree to the use of cookies that help us provide better service. More info
sk
en