Blog
We write for you


Novinky zo sveta reklamy
Svet reklamy prinesie niečo nové každý deň.
Udržať si prehľad v akomkoľvek dianí sa zdá takmer nemožné. A pri marketingu toto zdanie platí dvojnásobne. Keďže túto prekérnu situáciu veľmi dobre poznáme, rozhodli sme sa vám priniesť pravidelný seriál, v ktorom si zosumarizujeme najpodstatnejšie udalosti zo sveta reklamy a značiek, za posledný mesiac.
Nový spot od Applu nám ukazuje aké by to bolo, keby vám každý videl do smartfónu
Spoločnosť Apple prišla hneď s niekoľkými reklamnými kampaňami, ktoré zaujali našu pozornosť. Najväčšmi však vytŕča spot, v ktorom Apple adresuje strach o súkromie. V modernej dobe takmer každý z nás prežíva strach z úniku dát.
Či už vám niekto číta konverzácie cez plece alebo sa stanete cieľom kyber-útoku, ani jedna zo skúseností nie je príjemná. V reklamnom spote môžeme vidieť niekoľko rôznych ľudí, ktorí na verejnosti rozhlasujú veľmi intímne detaily zo svojho súkromného života.
Myšlienka reklamnej kampane je jednoduchá. Niektoré veci jednoducho nie sú pre uši verejnosti. A pokiaľ si vážite svoje súkromie, spoločnosť Apple tvrdí, že jej iPhone ho dôverne ochráni.
Intel mení logo a zavádza rebrand. Sústredí sa na budúcnosť
Firma Intel, ktorá sa špecializuje na vývoj mikroprocesorov a integrovaných obvodov, a ktorá dala ikonickému vedcovi Stephenovi Hawkingovi jeho hlas, po tretí-krát v histórii mení logo. Karen Walker, ktorá v spoločnosti pôsobí ako Chief Marketing Officer povedala pre magazín Forbes, že značka si žiadala modernejšiu identitu, ktorá bude orientovaná na budúcnosť.
Intel mimo iného zmenil aj farebnú paletu. Doteraz sme ho mohli poznať vďaka typickej modrej, no v súčasnosti bolo farebné spektrum rozšírené o slabo-modrú, čiernu, žltú a oranžovú.
Amazon spojil sily s Twitchom. Dostane živé vystúpenia do našich domovov
Podmienky v niektorých kútoch sveta sú kvôli pandémii stále veľmi prísne. Amazon preto spojil sily so streamovacou platformou Twitch. Princíp je veľmi jednoduchý. Potom ako si spárujete účet Amazon Music s Twitchom, máte prístup k živému vystúpeniu interpreta, ktorý ho aktuálne vysiela. A to aj bez toho, aby ste opustili aplikáciu.
I’m going on @Twitch today to chat with all of you legends and play a few tunes too! Head over to the @amazonmusic twitch page to hang with me https://t.co/yQdaVdtaUT
— G FLIP (@gflipmusic) September 10, 2020
Today: 11 am AEST // 6 pm PST pic.twitter.com/GWRUmeajTy
Amazon Music pritom funguje na rovnakom princípe ako konkurenčný Tidal, YouTube Music alebo Spotify, kde je tiež možné párovanie s aplikáciami tretej strany, ako napríklad Shazam či Last.fm.
Reddit posiela svojich používateľov voliť
V Spojených štátoch sa pomaly, ale isto schyľuje k prezidentským voľbám, ktoré sa budú konať 3. novembra. Tak ako v prípade každých volieb, aj teraz tlačia celebrity, médiá a vplyvné značky na voličov, aby nenechali svoj hlas prepadnúť.
NOTABLE.
— Manu Chatlani (@manuchat) September 8, 2020
On 1 September Reddit launched its new campaign in the US, encouraging people to exercise their right to vote at the polls in the 2020 US presidential election. vía @contagious
https://t.co/bEakohEMX8 pic.twitter.com/Pjkx0ewNgw
A do tejto osvety sa zapojila aj titulná strana internetu – fórum Reddit. Ten sa prihovoril k Američanom prostredníctvom billboardu, na ktorom sme mohli vidieť post banánu. Reddit argumentuje tým, že ak môže dostať banán 146-tisíc upvotov, potom môže byť aj v kongrese.
Disney sprístupnil Mulan na svojej streamovacej službe
Štúdio Disney sprístupnilo svoj najnovší film na streamovacej platforme Disney +. Toto sa môže zdať ako bezvýznamný krok, no opak je pravdou. Počas uzavretia kín z dôvodu panedémie sa v spoločnosti rozprúdila horúca debata o tom, ako kríza zasiahne zábavný priemysel.
Napriek tomu, že Disney pustí Mulan aj do vybraných kín a film sprístupnil za dodatočný poplatok v hodnote 30 dolárov, tento krok je zo strany prevádzkovateľov kín považovaný za podraz.
Tržby filmového trháku Tenet dosiahli v Spojených štátoch tržby len 20 miliónov eur, zatiaľ čo v zbytku sveta to bolo 132 miliónov eur. Tento fakt dokazuje, že ľudia ešte stále nie sú pripravení na návrat do kín. Tržby v hodnote 152 miliónov eur celosvetovo, zatiaľ nestihli pokryť ani náklady na film, ktoré sa hýbu od 200 do 225 miliónov eur.
Nasledujúce mesiace nám tak môžu ukázať, ako bude vyzerať budúcnosť zábavného priemyslu a či streamovanie úplne pochová tradičnú návštevu kina.