Blog
We write for you


Ako vytvoriť chytľavý slogan pre svoju firmu
Slogan môžeme definovať ako text, ktorým sa propaguje výrobok alebo služba. Niektoré sa rýmujú, iné nie, ale vo všeobecnosti platí, že má za úlohu upútavať pozornosť smerom k spoločnosti a jej produktom. Firmy majú slogany presne z toho istého dôvodu, z akého majú logá – kvôli reklame. Vyzdvihujú kvalitu produktu, odlišujú firmu od konkurencie a ukazujú, čo vám môže firma ponúknuť. Oba formáty, slogan aj logo, pútajú pozornosť zákazníkov rýchlejšie a lepšie ako názov firmy alebo produktu.
Ak by ste aj vy chceli vytvoriť svojej spoločnosti nový slogan, avšak „since 2018“ má každý druhý podnikateľ a vám nič originálnejšie nenapadá, v tomto článku sa dozviete ako vytvoriť pútavý slogan pre svoju firmu.