Blog

We write for you

4ME MEDIA
4ME MEDIA
/
/
14. july 2016
5 dôvodov, prečo si nechať spravovať PPC kampaň agentúrou

5 dôvodov, prečo si nechať spravovať PPC kampaň agentúrou

Je veľa prípadov, kedy si podnikatelia spravujú vlastné PPC kampane, zväčša aby ušetrili. Bohužiaľ, práve to je dôvodom mnohých neúspešných reklamných kampaní. Prinášame 5 dôvodov, prečo práve externá správa PPC kampaní od špecialistov je ta správna cesta aj pre váš biznis.

1. Pravidelné zmeny

Každú kampaň v Google AdWords treba priebežne aktualizovať a optimalizovať. Nie je to len o A/B testovaní a prípadnom vypnutí menej výkonnejšej verzie. Je to o inovovaní a aktualizovaní negatívnych kľúčových slov, je to o neustálej práci a vylepšovaní danej kampane. Keď sa o kampaň pravidelne staráte, rastiete s ňou. Takže optimalizovanie a starostlivosť je to, čo vám zabezpečí pravidelná mesačná správa od odborníkov z reklamných agentúr. Rovnako dôležité je správne rozdelenie kampaní a reklamných skupín a ich nasledovné zacielenie podľa individuálnej cieľovej skupiny. Častokrát treba robiť analýzu trhu a cieľovej skupiny. Nechcete predsa míňať prostriedky na zle zacielenú reklamu.

2. Reklamu vidíte

Skúste si pohľadať výrazy, ktoré podľa vás hľadajú potenciálni klienti a skontrolujte, či sa zobrazí vaša reklama. Každá kvalitná reklamná agentúra zabezpečí, aby sa reklama zobrazovala na tie správne kľúčové slová a pre relevantné publikum. Tento fakt si viete overiť veľmi jednoducho, zadaním kľúčového výrazu do vyhľadávača Google.

3. Nechýbajú negatíva

V rámci pravidelnej správy vašich PPC kampaní vám každá dobrá agentúra zabezpečí pravidelnú aktualizáciu negatívnych kľúčových slov. Teda zoznam slov, na ktoré sa vaša reklama nebude zobrazovať, kvôli nízkej relevantnosti. Tento zoznam treba pravidelne optimalizovať, aby sa reklama zobrazovala len relevantnému publiku.

Len na ilustráciu: pri našich službách by sme označili ako negatívne kľúčové slovo: „SEO zadarmo“ či „seo návod“, lebo tieto kľúčové slová vyhľadávajú ľudia, u ktorých je zo skúseností veľmi nízka pravdepodobnosť, že si reálne niektorú zo služieb nakoniec aj objednajú.

4. Relevancia na prvom mieste!

V žiadnej reklamnej agentúre sa vám nestane, že by reklamy neboli relevantné v rámci kľúčových slov. Odborníci a špecialisti na online marketing vedia, že relevancia je jeden z kľúčových faktorov a teda sa nesmie nikdy podceniť. Rovnako odporúčame aj správne vybrať textové znenie reklám, aby boli relevantné pre daný zoznam kľúčových slov a pre zvolenú cieľovú skupinu.

5. Viete presne, za čo platíte

Výsledky kampane sa dajú takmer vždy merať – ak nie priamo, dajú sa merať čiastkové kroky, ktoré vedú k výsledkom. Rovnako vieme dobre zmerať návratnosť investície ROI (return of investment) a tým povedať klientovi, presne koľko mu daná reklama zarobila. Pri každom spravovaní nedávate agentúre len kampaň. Dávate im na starosť celý chod, celý rast a vývoj danej kampane. PPC špecialisti s vašou kampaňou žijú a tým pádom presne viete, za čo platíte. Vďaka pravidelným mesačným reportom viete veľmi rýchlo zistiť, či sa plnia marketingové plány a do akej miery ja každá jedna kampaň úspešná.


Ak si stále spravujete svoju PPC kampaň sami, zvážte túto možnosť a skúste sa zamyslieť, či vaša kampaň plní daný marketingový cieľ a či nebude vhodnejšie prenechať ju skúseným špecialistom z reklamnej agentúry. Verím, že určite sa nájde viac výhod externej správy PPC kampaní reklamnými agentúrami. Potrebujete kvalitnú správu kampaní? Kontaktujte nás!

4ME MEDIA
4ME MEDIA
Sme 4ME MEDIA, Creating Brand Story. Zabezpečujeme služby naprieč celým marketingovým mixom a pre svojich klientov robíme maximum pre to, aby sme naplnili ich očakávania.
By using the sites operated by 4ME MEDIA s. r. o. you agree to the use of cookies that help us provide better service. More info
sk
en