Blog

Píšeme pre vás

Miroslav Nagy
/
/
/
24. október 2017
Recept na dobre uvarený marketingový mix

Recept na dobre uvarený marketingový mix

Má zmysel investovať do billboardov? Číta dnes ešte niekto noviny? Ísť do reklamy na Facebooku? Aké sú prísady fungujúceho marketingového mixu?

O otázkach tohto typu a odpovediach na ne sa dozviete viac v našom blogu venovanom podrobnému receptu na zostavenie marketingového mixu

 

Miroslav Nagy
Miroslav Nagy Managing Director
Má podnikateľského ducha, o čom svedčí aj to, že do svojho prvého biznisu sa vrhol už ako 18-ročný. Slovné spojenie „nedá sa“ nepozná a vždy nájde riešenie aj na tie zdanlivo nevyriešiteľné situácie. Svoju prácu miluje a je j…
Viac o autorovi
Používaním stránok prevádzkovaných imagons s.r.o. súhlasite s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
sk
en