Blog

Píšeme pre vás

4ME MEDIA
4ME MEDIA
/
/
/
/
/
25. september 2020
Ovláda nudging nákupné správanie zákazníkov?

Ovláda nudging nákupné správanie zákazníkov?

Túžili ste niekedy nahliadnuť do hláv vašich zákazníkov a ovplyvniť ich nákupné správanie? Vďaka behaviorálnym vedám a marketingovej psychológii sa aj vy môžete stať skvelým marketingovým telepatom, že by vám aj Charles Xavier mohol závidieť.

Lepšie raz zažiť ako stokrát počuť

Kúpili ste si vo svojom živote (alebo to pokojne skráťte na posledný rok) niečo, čo ste chceli, ale nijak zvlášť nepotrebovali? Áno, ráta sa tam ten gramofón, čo v obývačke zapadá prachom, aj neprečítaná detektívka, na ktorú ste nemali čas, či najnovšie výstrelky kozmetického priemyslu, ktoré si nedotknuto sedia na vašej poličke.

Viete, prečo ste sa rozhodli kúpiť daný produkt? Bol v dobrej cene či ste si len chceli urobiť radosť? Nestalo sa vám, že ste ho skrátka chceli vlastniť, ale neviete racionálne vysvetliť prečo? Možno vám k nákupnému rozhodnutiu dopomohol nudging...

Hľadáte pokračovanie blogu? Nájdete ho na našom novom webe!
Pre celý článok klikajte tu: https://imagons.com/sk/blog/nudging-zmanipuluje-nakupne-spravanie

 

4ME MEDIA
4ME MEDIA
Sme 4ME MEDIA, Creating Brand Story. Zabezpečujeme služby naprieč celým marketingovým mixom a pre svojich klientov robíme maximum pre to, aby sme naplnili ich očakávania.
Používaním stránok prevádzkovaných imagons s.r.o. súhlasite s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
sk
en