Blog

Píšeme pre vás

4ME MEDIA
4ME MEDIA
/
/
/
7. december 2020
Ako získať zákaznícku lojalitu a z jednorazového nákupu urobiť pravidelný? 

Ako získať zákaznícku lojalitu a z jednorazového nákupu urobiť pravidelný? 

Pandémia spôsobila problémy nejednému podnikateľovi. Vďaka aktuálnym vianočným nákupom sa predajcovia opäť môžu o čosi ľahšie nadýchnuť. Ak však nechcete, aby príval zákazníkov bol len krátkodobou záležitosťou pred sviatkami, využite silu marketingovej psychológie. Udržte si súčasných zákazníkov a naviažte s nimi puto, ktoré z jednorazového nákupu bude do vašej spoločnosti prinášať zisky opakovane a dlhodobo. Pretože práve lojálni zákazníci sú to, čo vám pomôže udržať sa na trhu aj v horších časoch. Ako si utužiť vzťah so zákazníkmi a získať zákaznícku lojalitu? Dočítate sa v našom blogovom článku.

 

4ME MEDIA
4ME MEDIA
Sme 4ME MEDIA, Creating Brand Story. Zabezpečujeme služby naprieč celým marketingovým mixom a pre svojich klientov robíme maximum pre to, aby sme naplnili ich očakávania.
Používaním stránok prevádzkovaných imagons s.r.o. súhlasite s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info
sk
en