
Naše Bernolákovo
ZADANIE
Vytvoriť reklamnú kampaň, ktorá všetky benefity projektu odkomunikuje potenciálnym záujemcom a presvedčí ich zamyslieť sa nad možnosťou, že Naše Bernolákovo sa môže stať ich vysnívaným domovom.
RIEŠENIE
Pri vytváraní identity a komunikačnej stratégie sme vychádzali z potrieb cieľovej skupiny – mladých ľudí a rodín, ktorí túžia po vlastnom bývaní v blízkosti Bratislavy. Výstupom bola korporátna identita, web stránka, samotná kreatíva a nasadenie reklamnej kampane, propagačné materiály, správa sociálnych médií a mnoho ďalšieho.

![]() |
Výsledkom je, že projekt má z celkových 91 pozemkov po 6 mesačnej komunikácii v súčasnosti voľných menej ako 10% pozemkov. Takže ak aj vy túžite po novom bývaní, možno vás presvedčí práve Naše Bernolákovo. Prečítajte si viac na www.nasebernolakovo.sk |